SUP fitness iespējams ir labākais treniņu veids, jo nodarbina tavu prātu, ķermeni un arī tavu garu. 

Lai radītu sapratni par SUP FITNESS nodarbībām, pirmo apmeklējumu mēs ik vienam piedāvājam par speciālu, pazeminātu cenu. Uz satikšanos!

PIRMAIS SUP FITNESS

Lai radītu sapratni par SUP FITNESS nodarbībām, pirmo apmeklējumu mēs ik vienam piedāvājam par speciālu, pazeminātu cenu. Uz satikšanos!

1 x SUP FITNESS

viens treniņš un Tu jau jūties brīnišķīgi un relaksēti pēc garas un saspringtas darba dienas.

3 x SUP FITNESS

Viens par maz, pieci par daudz? Visi zina, ko nozīmē tŗīs labas lietas, tikai šoreiz tie ir trīs lieliski treniņi!  

5 x SUP FITNESS

Apnicis katru reizi atsevišķi pasūtīt treniņu? Iegādājies abonementu un nāc, kad vien vēlies!

7 x SUP FITNESS

Pēc septiņām nodarbībām Tu jau būsi sajutis, kā Tev uzlabojies līdzsvars un ķermeņa koordinācija. 

9 x SUP FITNESS

Abonements sevišķi aizrautīgiem SUP FITNESA cienītājiem, SUP ADVENTURES komandas mīlētājiem un matemātikas teicamniekiem.

SUP FITNESS

Fitnesa treniņi uz SUP dēļiem, jeb SUP fitness, ir pa spēkam ikvienam, gan cilvēkiem ar iepriekšēju SUP pieredzi, gan bez tās. Šeit netiek ņemts vērā nedz vecums, nedz ķermeņa forma, jo, ja reiz Tu kāp uz peldoša dēļa, Tu esi jauns, vienalga ko saka tava pase, savukārt forma ir tā pie kā mēs strādāsim un ko pilnveidosim. 

SUP fitness iespējams ir labākais treniņu veids, jo nodarbina tavu prātu, ķermeni un arī tavu garu, taču tajā pat laikā ir saudzējošs, jo pēc savas būtības nav traumatisks. Slodze ir mērena un plūstoša, apvienojot aerobo treniņu ar spēka treniņu. Atrodoties uz ūdens Tu trenēsi ne tikai pirkstus, kājas, muguru, rokas un kaklu, kuri darbosies vienlaicīgi, bet arī dziļo muskulatūru, kas ir nozīmīga ķermeņa balstā un koordinācijā, veidojot gan stāju, gan ķermeņa reljefu.

SUP fitnesa nodarbības laikā, atkarībā no tās intensitātes, Tu vari sadedzināt 416-520 kalorijas 1 stundas laikā. Salīdzinoši, braucot ar velosipēdu mēs vidēji sadedzinām 483 kalorijas 1 stundā, savukārt skrienot 650 kalorijas.

Tev nav jābūt īpašai fiziskai sagatavotībai vai SUP pieredzei, lai pievienotos SUP – FIT treniņiem. 

Kad jāierodas uz SUP FIT?

SUP FIT nodarbības norisinās pirmdienās, trešdienās un piektdienās plkst. 7:00 un plkst. 19:00. SUP FIT nodarbība ilgst 1h, bet pēc tam atslodzei 30 minūtes varēsi izbaudīt SUP slīdēšanu pa ūdens virsmu.

Kas vadīs SUP FIT?

Nodarbības vada sertificēti fizioterapēti Luīze Bebriša-Fedotova un Mārtiņš Markovs. Kā vienam, tā otram teorētiskās zināšanas ir nostiprinātas arī praksē, gan praktizējot fizioterapiju, gan vadot fitnesa nodarbības.

Kur jādodas uz SUP FIT?

Nodarbībām pulcējamies Aagenostas teritorijā, Balasta dambī 1, Rīgā, no kurienes SUPosim līdz AB dambim, kur ar skatu uz saules apmirdzēto Vecrīgu sāksim savu fitnesa un relaksācijas programmu.

Kas jāņem līdzi?

SUP Adventures nodrošinās Tev visu SUP FIT nodarbībai nepieciešamo inventāru, sākot ar SUP dēli un airi, līdz beidzot ar profesionālu un sertificētu treneri. Tev atliek parūpēties par apģērbu un ūdeni, ierasties, smaidīt un baudīt.

Vai SUP FIT nodarbības notiek vienmēr?

SUP FIT treniņi var tikt atcelti nelabvēlīgu laika apstākļu dēļ. Ja nodarbība tiek atcelta, abonementu var izmantot kādā no nākamajām nodarbībām.

Kā ģērbties SUP FIT nodarbībai?

Iesakām sporta apģērbu, gluži kā tad, kad dodies vingrot uz spora zāli vai arī skriet. Vari vingrot sporta apavos, taču mēs iesakām kājas atstāt basas, jo apavi visdrīzāk samirks. Sens Latviešu ticējums vēsta – ja kāpjot uz SUP dēļa, Tu krastā būsi atstājis rezerves drēbju komplektu, tad iespējams Tu ūdenī neiekritīsi. :)


* Nodarbības cenā iekļauts SUP inventārs, 1,5h ilgs treniņš profesionāla trenera/fizioterapēta vadībā, izstaipīšanās, kā arī SUPošana pēc treniņa.

** Vietu skaits SUP FIT nodarbībās ir ierobežots.


 .